Verzending & Retouren

TERUGBETALINGSBELEID:

We hebben een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je 30 dagen na ontvangst van je artikel de tijd hebt om een ​​retourzending aan te vragen. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet je artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt in de originele verpakking. Je hebt ook het aankoopbewijs nodig. Om een ​​retour te starten, kunt u contact met ons opnemen via uitgeverijvandeberg@hotmail.com. Als door ons de retour wordt geaccepteerd, dan moet je deze zelf naar ons opsturen (en de verzendkosten betalen) met een track & trace code. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retourverzoek te hebben ingediend, worden niet geaccepteerd. U kunt altijd contact met ons opnemen voor elke retourvraag via uitgeverijvandeberg@hotmail.com

Schade en misdrukken

Inspecteer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel of beschadigd is, een misdruk is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat we het probleem kunnen beoordelen en het kunnen corrigeren.

Uitzonderingen / niet-retourneerbare artikelen

Helaas kunnen we geen retourzendingen van afgeprijsde artikelen of cadeaubonnen accepteren.

Ruilen

De snelste manier om ervoor te zorgen dat je krijgt wat je wilt, is door het artikel dat je hebt terug te sturen. Zodra de retourzending is geaccepteerd, kun je een afzonderlijke aankoop doen voor het nieuwe artikel.

Terugbetalingen

We zullen u op de hoogte stellen zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, en u laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald op uw oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat uw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en verwerkt.

 

LEVERING/LEVERTIJD EN INVOERRECHTEN/BELASTINGEN

LEVERING EN LEVERTIJD

Onze bestellingen worden verzonden via PostNL en worden doorgaans bezorgd volgens de levertijden die u per land kunt vinden op: https://www.postnl.nl/nl/Images/2021103-brochure-bezorgtijd-buitenland-nl_tcm9-23680.pdf?versie =6.

 

Levertijden kunnen variëren (vertraging) afhankelijk van de tijd van het jaar (bijvoorbeeld Sinterklaas, Kerst), omstandigheden en gebruiken. We kunnen de levertijd niet garanderen. Je krijgt dan notificaties van PostNL (soms verdwijnen de notificaties in je SPAM box, check a.u.b. je SPAM box.

Wat moet ik doen als mijn bestelling op het verkeerde adres is afgeleverd?

Als je bestelling op het verkeerde adres is afgeleverd, kunt u deze met uw track & trace nummer terugvinden op www.postnl.nl (voor Nederland) en www.internationalparceltracking.com (voor buiten Nederland) bij de verzendbevestiging. Als de bestelling nog niet is afgeleverd, kun je contact opnemen met de bezorgservice om te vragen of je het bezorgadres kunt wijzigen.

Als het pakket wordt geweigerd op het afleveradres, wordt de bestelling teruggestuurd naar ons magazijn. Zodra wij deze retour hebben verwerkt, ontvang je binnen 10 tot 14 dagen je geld terug.

Wat moet ik doen als ik het verkeerde artikel heb ontvangen?

Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via uitgeverijvandeberg@hotmail.com zodat onze klantenservicemedewerker je kan helpen.

Wat moet ik doen als een artikel/onderdeel van mijn bestelling ontbreekt?

Als je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via uitgeverijvandeberg@hotmail.com  zodat onze klantenservicemedewerker je kan helpen.

 

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de levering?

Dit verschilt per bezorger, maar meestal is je bestelling:

afgeleverd bij een afhaalpunt in de buurt

thuisbezorgd bij de buren, tenzij je de bezorgdienst hebt laten weten dat je niet wilt dat pakketten de volgende (werk)dag weer bij de buren worden bezorgd

Je krijgt altijd een (digitaal) bericht van de bezorgdienst waarin staat wat er met je pakket is gebeurd.

 

Hoe kan ik mijn bestelling en de verzendstatus volgen?

Deze vind je met je track & trace nummer op www.postnl.nl (voor Nederland) en www.internationalparceltracking.com (voor leveringen buiten Nederland).

 

INVOERRECHTEN & BELASTINGEN Binnen de EU

Invoerrechten en belastingen zijn al betaald binnen de aankoopprijs.

 

Buiten de EU

De koopprijs is exclusief invoerrechten en belastingen. Invoerrechten en belastingen verschillen per land/staat. Deze dient u zelf te betalen aan de douane, waarover u een factuur ontvangt van de douane of vervoerder.